Κατασταλτική υστερία στο Α.Π.Θ
Τα ξημερώματα της 7ης Φλεβάρη και ενώ λάμβανε χώρα πάρτυ στο ΑΠΘ μια διμοιρία μπάτσων δέχτηκε επίθεση με βόμβες μολότοφ. Σε πρώτο χρόνο πραγματοποιήθηκαν 300 προσαγωγές όλων των ατόμων που συμμετείχαν στο πάρτυ. Ταυτόχρονα φωτογραφίες αναρτήθηκαν σε όλα τα μέσα με ένα καμένο κομμάτι μιας στολής μπάτσου και τριάντα μαυροκόκκινες σημαίες για να δείξουν πόσο σημαντικό ήταν αυτό που συνέβη. Και επειδή δεν ήταν καθόλου σημαντικό και οι 300 συμμετέχοντες στο πάρτυ έπρεπε να αφεθούν ελεύθεροι επειδή δεν είχαν κάνει τίποτα ξεκίνησε ένα όργιο καταστολής και κατασταλτικής ρητορείας ακριβώς για να δημιουργηθεί το ζήτημα εκεί που δεν υπήρχε.
Τις επόμενες μέρες:
Οι πρυτανικές αρχές απαγόρευσαν όλες τις πολιτιστικές εκδηλώσεις και τις συνελεύσεις των πολιτιστικών ομάδων του ΑΠΘ εξαιτίας των τελευταίων γεγονότων. Μέχρι νεοτέρας.
Ο εκπρόσωπος των μπάτσων ζήτησε να προμηθευτούν οι μπάτσοι της Θεσσαλονίκης με πλαστικές σφαίρες και σφαιρίδια χρώματος.
Ο πρύτανης τοποθετήθηκε ότι ήρθε η ώρα για κάρτες εισόδου στα πανεπιστήμια. Όλοι οι χώροι των πανεπιστημίων αποφασίστηκε ότι θα κλείνουν στις 22:00 τις καθημερινές και στις 18:00 τα σαββατοκύριακα.
Μένει να δούμε τι από όλα αυτά θα συμβεί.
ΥΓ. Τον Νοέμβρη με αφορμή τα γεγονότα στα Βορίζια ψηφίστηκε ένας νέος νόμος για την οπλοχρησία στους γάμους όπου πλέον ότι το να φέρεις πυροβόλο όπλο σε ειρηνική συνεύρεση είναι πλέον κακούργημα. Σε μια παράλληλη εξέλιξη πάλι στη Θεσσαλονίκη που αναδεικνύεται πρωτοπόρα στην καταστολή, ο εκεί εισαγγελέας βρήκε μια πολύ ενδιαφέρουσα ερμηνεία αυτού του νόμου : και η περιφρούρηση των αντιφασιστών σε πορεία είναι διακεκριμένη οπλοκατοχή σε ειρηνική συγκέντρωση, δηλαδή κακούργημα και άσκησε την ανάλογη δίωξη.



