Παρέμβαση στον ειδικό οργανισμό κονδυλίων έρευνας (ΕΛΚΕ) του Α.Π.Θ.
Το πανεπιστημιακό κατεστημένο δεν υπήρξε ποτέ (ούτε κατά διάνοια) ανεξάρτητο από την εκτελεστική εξουσία, όπως και από την κυρίαρχη ιδεολογία του κρατισμού και της αριστείας. Η περίοδος της μεταπολίτευσης, εμποτισμένη με τα κεκτημένα της εξέγερσης του πολυτεχνείου το ‘73, της ιστορικής κατάληψης του πολυτεχνείου το ‘95, αλλά και εκατοντάδων μικρών ή μεγάλων κοινωνικών/ταξικών αγώνων και […]











