Λευτεριά στον αναρχικό αγωνιστή Άρη Σειρηνίδη

Στις 9 Μαρτίου ξεκίνησε η δίκη του Άρη Σειρηνίδη, ο οποίος βρίσκεται προφυλακισμένος από τις αρχές του περασμένου Μαΐου, κατηγορούμενος για επίθεση σε κλούβα των ΜΑΤ. Την πρώτη μέρα της δίκης υπήρξε το κωμικοτραγικό γεγονός η εισαγγελέας να είναι η ίδια που είχε κάνει την προδικασία και «τύλιξε» τον Άρη με εντελώς αυθαίρετες εικασίες, διατάζοντας την προφυλάκισή του. Βεβαίως από πλευράς υπεράσπισης εκτιμήθηκε ως μεροληπτική η παρουσία τής εν λόγω κυρίας, και μετά από ένσταση αντικαταστάθηκε. Η δίκη συνεχίστηκε την επόμενη εβδομάδα, σε μια αίθουσα γεμάτη από αλληλέγγυους, με τις καταθέσεις των μαρτύρων, δηλαδή της διμοιρίας που δέχτηκε την επίθεση. Οι μαρτυρίες των 17 μπάτσων συναντούν βαθιές αντιφάσεις ειδικά στο θέμα του σωματότυπου, αφού υπάρχει διαφορά 23 πόντων ύψους απ’ την κατώτατη κατάθεση με την πραγματικότητα (ο Σειρηνίδης έχει ύψος γύρω στο 1,80). Οι αντιφάσεις εντοπίζονται τόσο μεταξύ μπάτσου με μπάτσου (για παράδειγμα ένας μπάτσος είπε ότι είδε έναν να φορά σομπρέρο και να τρέχει, ενώ κάποιος άλλος λέει ότι έτρεχε και το κρατούσε στο χέρι) όσο και κατάθεσης του κάθε μπάτσου στο δικαστήριο με τα λεγόμενά του στη δικογραφία. Στη συνέχεια κατέθεσε και ο Άρης Σειρηνίδης, λέγοντας ότι δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το στημένο κατηγορητήριο, και ότι η δίωξή του είναι καθαρά πολιτική και φρονηματική. Η δίκη συνεχίστηκε με την κατάθεση άλλων ατόμων που είχαν προσαχθεί την ημέρα του περιστατικού, καθώς βρισκόντουσαν κοντά στην περιοχή. Ο βασικός μάρτυρας, ένας Πολωνός, ο οποίος είχε καταθέσει παραδίνοντας τη μάσκα, και με βάση αυτή τη μαρτυρία παραπέμφθηκε ο σύντροφος, δεν παρουσιάστηκε στη δίκη. Αναγνώστηκε η κατάθεσή του στην οποία έλεγε πως είχε πάει στο σπίτι μιας φίλης του κι εκεί είδε έναν ψηλό να του πέφτει η μάσκα (από όπου πάρθηκε το δείγμα DNA) και να αλλάζει ρούχα. Οι δικηγόροι παρενέβησαν και είπαν πως το σπίτι που προσδιόρισε με ακρίβεια, είναι εγκαταλελειμμένο και σφραγισμένο εδώ και 18 χρόνια. Ακόμη, η κατάθεση είχε πολλές αντιφάσεις, όπως π. χ. ότι ήταν ξυρισμένος αλλά είδε μόνο την πλάτη του. Ο Άρης παρενέβη τότε και είπε πως η μόνη μαρτυρία που τον συνδέει είναι αυτή, αλλά είναι αναξιόπιστη και ο μάρτυρας εξαφανισμένος, ενώ ο ίδιος είναι με βάση αυτή τη γελοιότητα φυλακισμένος εδώ και καιρό. Η δίκη συνεχίστηκε στις 24 Μαρτίου, όπου εξετάστηκαν οι μάρτυρες υπεράσπισης. Τα δύο άτομα που κατέθεσαν αρχικά υποστήριξαν ότι υπάρχει διαφορά στον σωματότυπο «του ατόμου με το σομπρέρο» σε σχέση με τον σύντροφο. Επίσης κατέθεσε και ένας απο τους τρεις μπάτσους που πραγματοποιήσανε την ταύτιση γενετικού υλικού πάνω στην μάσκα, μην μπορώντας να απαντήσει σε αρκετές ερωτήσεις των δικηγόρων υπεράσπισης, επιβεβαιώνοντας ότι αυτή πραγματοποιήθηκε κομμένη και ραμμένη από τους βιολόγους της ασφάλειας, υπό την αιγίδα της αντιτρομοκρατικής. Η συνέχεια της δίκης έχει οριστεί για τις 11 Απρίλη, όπου θα συνεχίσουν να εξετάζονται οι μάρτυρες.

Ο Α. Σειρηνίδης βρίσκεται στην φυλακή εδώ και 10 μήνες με ανύπαρκτα στοιχεία, κάτι το οποίο επιβεβαιώνεται και από την έως τώρα διαδικασία της δίκης. Η χειρουργική μάσκα που βρέθηκε σε κοντινό δρόμο δεν προκύπτει από πουθενά ότι ήταν του δράστη, δηλαδή ότι τη συγκεκριμένη μάσκα που βρέθηκε αρκετά αργότερα απ’ το περιστατικό, τη φορούσε ο μυστήριος τύπος με το σομπρέρο και τις σαγιονάρες. Όσο για το περιβόητο DNA, εκτός του ότι πολλαπλασιάζεται στα εργαστήρια ή μπορεί να μεταφερθεί, εκτός του ότι ούτως ή άλλως και επιστημονικά δεν θεωρείται αξιόπιστο στοιχείο για να θεμελιωθεί με αυτό κατηγορία, στη συγκεκριμένη περίπτωση υπήρχαν στη μάσκα και άλλα DNA πέρα απ’ αυτό που οι μπάτσοι λένε ότι ανήκε στον Άρη.

Ελπίζουμε να καταρρεύσει το κατηγορητήριο, θεωρώντας τη συγκεκριμένη δίωξη ως παραδειγματική της νέας εποχής ολοκληρωτισμού, καθώς βασίζεται αποκλειστικά και μόνο στο στοιχείο του γενετικού υλικού (DNA) και στις επιστημονικοφανείς αποφάνσεις των εργαστηρίων της ΓΑΔΑ. Η έκβαση της δίκης αποτελεί μια κρίσιμη μάχη για το κίνημα. Η άνευ όρων αθώωση και απελευθέρωσή του είναι ζήτημα πρωτίστως πολιτικό, καθώς δημιουργεί παρακαταθήκες αποτελεσματικής αντίστασης απέναντι στο σύγχρονο κατασταλτικό δόγμα.

Αλληλέγγυος Αναμεταδότης