Την Παρασκευή 6 Ιανουαρίου, από τις 17:00 και μετά, στην κατάληψη Στρούγκα (Δεκελείας 116) κάνουμε ρεμπέτικο γλέντι για την οικονομική ενίσχυση της εφημερίδας δρόμου Άπατρις με τους Σαμπάχαλους και άλλες, ποτό και φαγητό.
Η αδιάλλακτη αντίσταση «ανοίγει» νέους δρόμους, ή πιο σωστά δεν αφήνει στα αφεντικά πολλές επιλογές, πέρα από το να ρίξουν λίγο την κερδοφορία τους, για να συνεχίσουν τις μπίζνες τους. Η αξιοπρέπεια «παζαρεύεται» στον δρόμο…